Profil wysoce specjalistycznej międzynarodowej firmy technologicznej na LinkedIn
Eurowater to światowy lider w uzdatnianiu wody dla różnych gałęzi przemysłu. Współpracujemy z Eurowater w zakresie digital, m.in. prowadzimy kampanie on-line. Klient poprosił nas o kompleksowe zaopiekowanie się ich profilem na LinkedIn. Jednym z wyzwań jest maksymalne ograniczenie zaangażowania Klienta w działania związane z funkcjonowaniem profilu.
W ramach tego projektu do naszych zadań należy:
Kreacja postów (tematy, treść, grafika) | Publikacja | Monitoring | Promocja |
o projekcie
Klient
Eurowater Polska
Kategoria
Social media, social ads
Cele.
- Promocja firmy i jej działalności
- Podkreślenie pozycji firmy na polskim i światowym rynku, jej profesjonalizmu i doświadczenia
- Sukcesywne zwiększanie liczby obserwujących profil
Wyzwania.
- Wysoko specjalistyczna branża
- Ograniczona liczba osób bezpośrednio zainteresowanych tematem
Strategia.
- Regularna publikacja postów na profilu o zróżnicowanej tematyce, ale bezpośrednio związanej z branżą Klienta
- Przybliżanie działalności firmy m.in. poprzez prezentację zrealizowanych projektów i ich znaczenia dla całego procesu produkcji w danej gałęzi przemysłu

Sukces.
+ 200%
więcej obserwujących profil w kilka miesięcy bez działań płatnych
~ 2K
aktywności na profilu
~ 40K
wyświetleń