sPlace Park - obsługa marketingowa inwestycji deweloperskiej.
Klienci z branży deweloperskiej stanowią znaczny procent wśród naszych klientów. Jednym z nich jest Layetana Real Estate – hiszpański deweloper, który znany jest z inwestycji charakteryzujących się wysokim standardem i nietuzinkowymi rozwiązaniami. Dla Layetana Real Estate realizowaliśmy kompleksową obsługę marketingową kilku inwestycji deweloperskich, w tym osiedle sPlace Park na warszawskim Żoliborzu.
Projekt sPlace Park obejmował:
Opracowanie strategii komunikacji marketingowej | Przygotowanie materiałów promocyjnych i sprzedażowych | Kampanie on-line w tym Lead Generation | Social media w tym Social Ads | Monitoring | Raportowanie | Działania off-line w tym branding inwestycji i salonu sprzedaży | Outdoor |
O Projekcie
KLIENT
Layetana Real Estate
KATEGORIA
Strategia, Google i Social Ads, Social media, Off-line marketing
Cele.
- Szeroka promocja inwestycji mieszkaniowej wśród grupy docelowej
- Pozycjonowanie inwestycji sPlace Park w segmencie premium
- Sprzedaż mieszkań w kolejnych etapach inwestycji w określonym przedziale czasowym
Wyzwania.
- Duża konkurencja na rynku deweloperskim
- Wysokie ceny mieszkań w sPlace Park w stosunku do konkurencji budującej mieszkania w bliskim sąsiedztwie
Stosunkowo niska świadomość marki dewelopera na polskim rynku
Konieczność działania pod presją czasu
Strategia.
- Zdefiniowanie i wyraźne podkreślenie wyróżników inwestycji sPlace Park nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale i całego miasta
- Komunikacja skoncentrowana na wskazaniu korzyści dla klienta wynikających z zakupu mieszkania w inwestycji sPlace Park
-
Promocja w social mediach i Google (w tym lead generation)
-
Organizacja niekonwencjonalnych akcji on-line i off-line

Realizacja.
- Przygotowanie materiałów do działań on-line i off-line – content + grafika, w tym branding inwestycji oraz sesje fotograficzne
Szereg działań opartych na zasadzie synergii – połączenie on-line i off-line, w tym: social media, LP, akcje specjalne OOH, branding inwestycji- kampanie on-line – Google Ads i Social Ads
Sukces.
Duże zainteresowanie inwestycją
również wśród celebrytów i osób publicznych
Sprzedaż wszystkich dostępnych mieszkań
w krótszym niż zakładany czasie
Wcześniejszy start
z budową kolejnych etapów inwestycji
> 200 osób
wyraziło chęć udziału
w Dniach Otwartych
po jednej z akcji promocyjnych on-line (ankieta)






