Loading

Digital dla firmy deweloperskiej

sPlace Park - obsługa marketingowa inwestycji deweloperskiej.

Klienci z branży deweloperskiej stanowią znaczny procent wśród naszych klientów. Jednym z nich jest Layetana Real Estate – hiszpański deweloper, który znany jest z inwestycji charakteryzujących się wysokim standardem i nietuzinkowymi rozwiązaniami. Dla Layetana Real Estate realizowaliśmy kompleksową obsługę marketingową kilku inwestycji deweloperskich, w tym osiedle sPlace Park na warszawskim Żoliborzu.

Projekt sPlace Park obejmował:

Opracowanie strategii komunikacji marketingowej | Przygotowanie materiałów promocyjnych i sprzedażowych | Kampanie on-line w tym Lead Generation | Social media w tym Social Ads | Monitoring | Raportowanie | Działania off-line w tym branding inwestycji i salonu sprzedaży |  Outdoor |

 

O Projekcie

KLIENT

Layetana Real Estate

KATEGORIA

Strategia, Google i Social Ads, Social media, Off-line marketing

Cele.

  • Szeroka promocja inwestycji mieszkaniowej wśród grupy docelowej
  • Pozycjonowanie inwestycji sPlace Park w segmencie premium
  • Sprzedaż mieszkań w kolejnych etapach inwestycji w określonym przedziale czasowym 

Wyzwania.

  • Duża konkurencja na rynku deweloperskim
  • Wysokie ceny mieszkań w sPlace Park w stosunku do konkurencji budującej mieszkania w bliskim sąsiedztwie
  • Stosunkowo niska świadomość marki dewelopera na polskim rynku

  • Konieczność działania pod presją czasu

 

Strategia.

  • Zdefiniowanie i wyraźne podkreślenie wyróżników inwestycji sPlace Park nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale i całego miasta
  • Komunikacja skoncentrowana na wskazaniu korzyści dla klienta wynikających z zakupu mieszkania w inwestycji sPlace Park
  • Promocja w social mediach i Google (w tym lead generation)

  • Organizacja niekonwencjonalnych akcji on-line i off-line

Realizacja.

  • Przygotowanie materiałów do działań on-line i off-line – content + grafika, w tym branding inwestycji oraz sesje fotograficzne
  • Szereg działań opartych na zasadzie synergii – połączenie on-line i off-line, w tym: social media, LP, akcje specjalne OOH, branding inwestycji- kampanie on-line – Google Ads i Social Ads

Sukces.

 

 

Duże zainteresowanie inwestycją 

również wśród celebrytów i osób publicznych

 

 

 

Sprzedaż wszystkich dostępnych mieszkań 

w krótszym niż zakładany czasie

 
 

 

 

Wcześniejszy start 

z budową kolejnych etapów inwestycji

  

 > 200 osób 

wyraziło chęć udziału 

w Dniach Otwartych

 

po jednej z akcji promocyjnych on-line (ankieta)