Loading

Konkurs on-line z unikatową nagrodą

"Mistrzowie wymówek czyli Ja nie idę!" - konkurs on-line

Dla naszego Klienta, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA prowadzimy działania z obszaru social mediów. Klient zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie jednej z akcji edukacyjnych, której celem była promocja poprawnej segregacji odpadów. Tym razem targetem były osoby, które nie są zainteresowane ekologią. Jednym z najistotniejszych elementów zadania było zainteresowanie tematem szerokiej grupy docelowej.

Zaproponowaliśmy przeprowadzenie konkursu on-line z unikatową nagrodą. Zarówno konkurs, jak i nagroda miały przede wszystkim dostarczyć rozrywkę, a edukacja ekologiczna odbywała się niejako przy okazji. 

Zakres naszych działań obejmował: 

Pomysł konkursu | Scenariusz zabawy | Kampania on-line | Kreacja materiałów do kampanii, w tym spoty reklamowe | Landing Page konkursowy | Pomysł i projekt gry osadzonej na LP | Obsługa konkursu | Raportowanie |

O projekcie

Klient

Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA

Kategoria

Contekst marketing, Google Ads, Social Ads

Cele.

  • Promocja segregacji odpadów wśród szerokiego grona odbiorców. Komunikacja kierowana do różnych grup odbiorców (TG)
  • Duże zaangażowanie odbiorców w konkurs
  • Podniesienie świadomości i pozytywny odbiór marki – również w kontekście CSR
  • Przekierowanie ruchu na stronę konkursową 

Wyzwania.

  • Szeroka i zróżnicowana grupa docelowa
  • Dotarcie do osób, które nie są zainteresowane ekologią i segregacją śmieci
  • Duża konkurencja w odniesieniu do liczby trwających w tym czasie konkursów i loterii 

Strategia.

  • Kreatywny konkurs on-line z atrakcyjną i unikatową nagrodą
  • Wciągająca, prosta gra webowa osadzona na LP konkursu jako dodatkowa zachęta do udziału w konkursie
  • Szeroko zakrojona kampania on-line – segmentacja grupy docelowej i dostosowanie komunikatu do każdej z nich
  • Współpraca z wiarygodnymi influencerami w swojej grupie docelowej, którzy w naturalnym środowisku zachęcą do udziału w konkursie podkreślając jego atuty czyli zabawę i edukację

 

Realizacja.

Kampania on-line

  • Social media – FB, Instargram, Tik-Tok
  • Google Ads – wyszukiwarka, banerowa, You Tube

15+ Influencerów – o różnych zasięgach, w tym Influencerzy MACRO (+600K)

Sukces.

 

~ 10M

wyświetleń reklamy

 

 

+ 300%

wyższy wynik (zgłoszenia konkursowe) niż oczekiwany przez Klienta 

 

+ 37%

wzrost odwiedzin strony firmowej, nie powiązanej z konkursem