"Mistrzowie wymówek czyli Ja nie idę!" - konkurs on-line
Dla naszego Klienta, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA prowadzimy działania z obszaru social mediów. Klient zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie jednej z akcji edukacyjnych, której celem była promocja poprawnej segregacji odpadów. Tym razem targetem były osoby, które nie są zainteresowane ekologią. Jednym z najistotniejszych elementów zadania było zainteresowanie tematem szerokiej grupy docelowej.
Zaproponowaliśmy przeprowadzenie konkursu on-line z unikatową nagrodą. Zarówno konkurs, jak i nagroda miały przede wszystkim dostarczyć rozrywkę, a edukacja ekologiczna odbywała się niejako przy okazji.
Zakres naszych działań obejmował:
Pomysł konkursu | Scenariusz zabawy | Kampania on-line | Kreacja materiałów do kampanii, w tym spoty reklamowe | Landing Page konkursowy | Pomysł i projekt gry osadzonej na LP | Obsługa konkursu | Raportowanie |
O projekcie
Klient
Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA
Kategoria
Contekst marketing, Google Ads, Social Ads
Cele.
- Promocja segregacji odpadów wśród szerokiego grona odbiorców. Komunikacja kierowana do różnych grup odbiorców (TG)
- Duże zaangażowanie odbiorców w konkurs
- Podniesienie świadomości i pozytywny odbiór marki – również w kontekście CSR
- Przekierowanie ruchu na stronę konkursową
Wyzwania.
- Szeroka i zróżnicowana grupa docelowa
- Dotarcie do osób, które nie są zainteresowane ekologią i segregacją śmieci
- Duża konkurencja w odniesieniu do liczby trwających w tym czasie konkursów i loterii
Strategia.
- Kreatywny konkurs on-line z atrakcyjną i unikatową nagrodą
- Wciągająca, prosta gra webowa osadzona na LP konkursu jako dodatkowa zachęta do udziału w konkursie
- Szeroko zakrojona kampania on-line – segmentacja grupy docelowej i dostosowanie komunikatu do każdej z nich
- Współpraca z wiarygodnymi influencerami w swojej grupie docelowej, którzy w naturalnym środowisku zachęcą do udziału w konkursie podkreślając jego atuty czyli zabawę i edukację

Sukces.
~ 10M
wyświetleń reklamy
+ 300%
wyższy wynik (zgłoszenia konkursowe) niż oczekiwany przez Klienta
+ 37%
wzrost odwiedzin strony firmowej, nie powiązanej z konkursem








