Loading

Social media dla akcji społecznej

Opakowanie w Sam Raz - social media dla społecznej akcji edukacyjnej

Międzynarodowe Forum Kobiet organizacja pozarządowa zrzeszająca kobiety biznesu i nauki, w ramach projektu edukacyjno-informacyjnego Opakowanie w Sam Raz zleciła nam prowadzenie i promocję profilu akcji w social mediach, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka. Celem projektu Opakowanie w Sam Raz było zebranie informacji dotyczących wiedzy konsumentów na temat opakowań i oznaczeń stosowanych na opakowaniach kosmetyków, a także motywacji zakupowych. Wyniki badań przeprowadzonych w ramach akcji były przyczynkiem do poprowadzenia akcji promocyjnej.  

Zakres naszych działań obejmował: 

Kreacja i publikacja postów | Kampania on-line social ads | Raportowanie |

O projekcie

KLIENT

Międzynarodowe Forum Kobiet

KATEGORIA

Social media

Cele.

  • Zwrócenie uwagi użytkowników na problem nadmiernie opakowanych produktów, szczególnie kosmetyków   
  • Promocja świadomych wyborów konsumenckich w odniesieniu do opakowań
  • Przekonanie użytkowników, że ich wybory konsumenckie mają znaczenie i mogą wpłynąć na działania producentów

Wyzwania.

  • Mało popularne zagadnienie nawet wśród entuzjastów ekologicznych rozwiązań
  • Dla wielu osób temat niszowy w odniesieniu do innych problemów ekologicznych i nie tylko
  • Bardzo ograniczony budżet na działania 

Realizacja.

 

Sukces.

 

~ 1M

zasięg postów

 

 

~ 1,5M

wyświetleń postów

 

 

200K+

zaangażowanie użytkowników