Opakowanie w Sam Raz - social media dla społecznej akcji edukacyjnej
Międzynarodowe Forum Kobiet organizacja pozarządowa zrzeszająca kobiety biznesu i nauki, w ramach projektu edukacyjno-informacyjnego Opakowanie w Sam Raz zleciła nam prowadzenie i promocję profilu akcji w social mediach, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka. Celem projektu Opakowanie w Sam Raz było zebranie informacji dotyczących wiedzy konsumentów na temat opakowań i oznaczeń stosowanych na opakowaniach kosmetyków, a także motywacji zakupowych. Wyniki badań przeprowadzonych w ramach akcji były przyczynkiem do poprowadzenia akcji promocyjnej.
Zakres naszych działań obejmował:
Kreacja i publikacja postów | Kampania on-line social ads | Raportowanie |
Cele.
- Zwrócenie uwagi użytkowników na problem nadmiernie opakowanych produktów, szczególnie kosmetyków
- Promocja świadomych wyborów konsumenckich w odniesieniu do opakowań
- Przekonanie użytkowników, że ich wybory konsumenckie mają znaczenie i mogą wpłynąć na działania producentów
Wyzwania.
- Mało popularne zagadnienie nawet wśród entuzjastów ekologicznych rozwiązań
- Dla wielu osób temat niszowy w odniesieniu do innych problemów ekologicznych i nie tylko
- Bardzo ograniczony budżet na działania
Realizacja.



Sukces.
~ 1M
zasięg postów
~ 1,5M
wyświetleń postów
200K+
zaangażowanie użytkowników