Loading

LinkedIn dla wysokospecjalistycznej firmy technologicznej

Profil wysoce specjalistycznej międzynarodowej firmy technologicznej na LinkedIn

Eurowater to światowy lider w uzdatnianiu wody dla różnych gałęzi przemysłu. Współpracujemy z Eurowater w zakresie digital, m.in. prowadzimy kampanie on-line. Klient poprosił nas o kompleksowe zaopiekowanie się ich profilem na LinkedIn. Jednym z wyzwań jest maksymalne ograniczenie zaangażowania Klienta w działania związane z funkcjonowaniem profilu. 

W ramach tego projektu do naszych zadań należy:

Kreacja postów (tematy, treść, grafika) | Publikacja | Monitoring | Promocja | 

 

o projekcie

Klient

Eurowater Polska

Kategoria

Social media, social ads

Cele.

  • Promocja firmy i jej działalności  
  • Podkreślenie pozycji firmy na polskim i światowym rynku, jej profesjonalizmu i doświadczenia
  • Sukcesywne zwiększanie liczby obserwujących profil   

Wyzwania.

 

  • Wysoko specjalistyczna branża 
  • Ograniczona liczba osób bezpośrednio zainteresowanych tematem

 

Strategia.

  • Regularna publikacja postów na profilu o zróżnicowanej tematyce, ale bezpośrednio związanej z branżą Klienta
  • Przybliżanie działalności firmy m.in. poprzez prezentację zrealizowanych projektów i ich znaczenia dla całego procesu produkcji w danej gałęzi przemysłu 

Sukces.

 

+ 200%

więcej obserwujących profil w kilka miesięcy bez działań płatnych
 

 

~ 2K

aktywności na profilu

 

~ 40K

wyświetleń